Konsument - jest osobą fizyczną, która działa w celu niezwiązanym z jej działalnością handlową, gospodarczą lub zawodem. Art. 22 Kodeksu Cywilnego (KC).
Przedsiębiorca - jest osobą fizyczną, osobą prawną i jednostką organizacyjną, o której mowa w art. 33 § 1 KC, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Towar nabyty w sklepie internetowym Balak, mogą Państwo zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Nabyty towar nie może nosić śladów użycia, musi być zapakowany w oryginalne pudełko musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi akcesoriami z którymi został przysłany ( paragon, faktura, gratisy itp.)
Aby zwrócić towar należy wypełnić formularz zwrotów ( http://bit.ly/35aOKsn) zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zwroty klienci wysyłają we własnych zakresie. Wcześniej prosimy o kontakt pod adres email: biuro@balak.pl
Należność za złożone zamówienie zostanie przelana na podane przez klienta konto.
- Jak złożyć reklamację?
Prosimy o kontakt pod adresem email: biuro@balak.pl. Solidnie spakuj wszystkie zakupione towary dołączając do tego dokument potwierdzający zakup towarów, pismo reklamacyjne opisujące powody reklamacji, adres zwrotny oraz dane kontaktowe.
Przy zakupie towaru upewnij się, czy nie jest uszkodzony i posiada wszystkie elementy.
- sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w trakcie użytkowania.
- sklep rozpatruje poprawnie złożone reklamacje niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. W przypadku uznania reklamacji przez sklep Balak Klient otrzyma informację dotyczącą sposobu i trybu jej realizacji drogą mailową.
- przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z biurem obsługi klienta sklepu Balak biuro@balak.pl w celu wyjaśnienia sprawy.